توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست

توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست

بهرام پروهان

به جرات می توان گفت توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست از بهترین محصولات این شرکت محسوب می شود. فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست در تمامی نمایندگی های سراسر کشور انجام می گیرد و شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در ابعاد مورد نظر خریداری نمایید.
برای گرفتن استعلام قیمت توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست https://upvc.pro/ و دریافت پیش فاکتور تنها کافیست ابعاد درب و پنجره های قدیمی را بر اساس میلی متر به کارشناسان این شرکت ارائه دهید. نوع فریم پروفیل یو پی وی سی مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند, علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست می باشد و هزینه نصب استاندارد پنجره upvc دو جداره که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد.

پروفیل های سری 70 یو پی وی سی


درهنگام خرید و فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه نمایید زیرا پروفیل درب پنجره دوجداره نامرغوب دارای لرزش زیاد می باشد و در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد. درب پنجره دوجداره کشویی ویستابست با دارا بودن ضمانت نامه ۱۰ ساله بهترین انتخاب می باشد. نحوه باز شدن درب پنجره دوجداره کشویی ویستابست به وسيله حركت غلطك هایی می باشد که بر روي ريل تعبيه شده است که مي تواند به چپ و يا راست حركت كند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست نوار هاي مويي است كه به منظور جلوگيري از ايجاد استحكاك قرار داده شده است.سعی کنید در درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر می باشند استفاده نمایید چرا که وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مورد نیاز است. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد. همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.

پنجره دوجداره ویستابست


قبل از خرید توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست باید توجه داشته باشید که درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست دارای انواع مختلفی از لحاظ شکل ظاهری و نوع بازشو می باشند, پس برای داشتن بهترین خرید باید با انواع مدل های پنجره های دوجداره upvc آشنا شوید. در ادامه با برخی از این درب و پنجره های دوجداره وین تک آشنا می شوید.
درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل دو حالته: از مشخصه های این حالت از پنجره دو جداره یو پی وی سی باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد. یراق آلات پنجره دوجداره upvc دو حالته این امکان را به شما می دهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده نمایید.
درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست مدل کشویی: سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست کشویی به صورت ریلی بوده و از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره upvc upvc کشویی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز و بسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.
خصوصیات توری درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست https://upvc.pro/
• استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد
• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره در درب و پنجره دوجداره upvc برند ویستابست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: